Intensivkurs Stockholm – snabb och effektiv väg mot körkort

Vänd dig till oss för att boka intensivkurs i Stockholm till paketpris. Du behöver inte lämna storstan för att ta ditt körkort snabbt & smidigt – vi hjälper dig hela vägen!

Är du en erfaren förare med många lektioner bakom dig eller saknar du helt körträning? Vi hjälper dig att snickra ihop ett individuellt paket till dig.

Du börjar med att ta en testlektion där vi gör en bedömning av vilken nivå du ligger på. Därefter beslutar du i samråd med din trafiklärare vilken paketlösning för intensivkurs för körkort i Stockholm som passar dig.

En intensivkurs för körkort i Stockholm håller ett högt tempo. Det är viktigt att vara införstådd med att allt inte kan gå bra varje dag utan att utvecklingen sker gradvis då alla människor är olika och inlärningen sker på varje individs villkor.

Vi har förtydligat utbildningarna genom att ange dem i dagar. Det är värt att tänka på att både riskutbildningarna och slutproven kräver några extra dagar. Boka intensivkurs i Stockholm redan idag!

Intensivkurs körkort Stockholm – våra paket

Här hittar du alla detaljer om våra intensivkurspaket. Välj den intensivkurs för körkort i Stockholm som passar dig bäst!

Intensivpaket 1 (7 dagar)

• 10 körlektioner á 70 min
  • Risk 2

Erbjudande 16139:- (ord pris 19297:-)

Intensivpaket 2 (9 dagar)

• 15 körlektioner á 70 min
  • Risk 2

Erbjudande 22389:- (ord pris 26247:-)

Intensivpaket 3 (12 dagar)

• 20 körlektioner á 70 min
  • Risk 2

Erbjudande 28239:- (ord pris 33197:-)

Intensivpaket 4 (17 dagar)

• 30 körlektioner á 70 min
  • Risk 2
  • Lån av bil inkl. 50 min uppvärmning (OBS! Gäller endast inskrivna elever och som har utfört Godkänd utbildningskontroll)

Erbjudande 42339:- (ord pris 49497:-)

*Betala gärna via vårt Bankgiro Nr: 330-2189 ellervia Swish Nr: 1236948269. Vi erbjuder även en avbetalningsplan via Resurs Bank. Räntefri avbetlaning upp till 24 månader.*Er bokning blir bindande så snart den bekräftas muntligt eller via hemsidan. Då en intensivkurs innebär många lektioner under en kort tidsperiod får avbokning eller ombokning ske fram till 2 veckor före kursstart – därefter är den inte längre av eller ombokningsbar. Köpt tjänst måste utnyttjas inom 1 år från köptidpunkten. Alla våra paket gäller vardagar 06:00 – 16:59.

OBS! Vi tar ej emot kontanter pga säkerhetsskäl.

Intensivkurs körkort Stockholm – vanliga frågor

Vad behövs för att börja en intensivutbildning?

Man behöver ansöka om och få ett körkortstillstånd beviljar innan man kan börja ta körlektioner hos oss.

Vad ingår i en intensivutbildning?

Det finns fyra olika intensivkurspaket med 10, 15, 20 eller 30 lektioner. I alla intensivkurspaket ingår Risk 1 och 2, böcker samt obegränsad körkortsteori online.

Hur mycket erfarenhet behöver man innan en intensivutbildning?

Du kan ha både mycket eller lite erfarenhet. Har du övningskört mycket privat innan så kanske intensivkurspaket 1 med 10 körlektioner á 70 minuter passar bäst. Är du helt oerfaren behöver du mer körlektioner och ska antagligen satsa på intensivkurspaket 4 med 30 körlektioner. Boka en testlektion innan så kan vi hjälpa dig välja vilket paket som passar dig bäst.

Finns det olika intensivutbildningar?

Vi har olika kurspaket med varierande mängd körlektioner dock har de samma innehåll.

Kan man gå en intensivutbildning i Stockholm?

Ja, absolut. Våra intensivutbildningar är i Stockholm. Många tror att man behöver åka ut till en mindre stad eller att det är lättare att ta körkort på annan ort. Om man bor i Stockholm och planerar att köra bil här så är det alltid bäst att ta körkort på plats i stan.

Vem kan gå en intensivutbildning?

Vem som helst kan gå en intensivutbildning. Det enda som behövs är körkortstillstånd vilket man ansöker om hos Trafikverket.

Hur lång är en intensivutbildning?

Våra intensivkurspaket har vi delat upp på 7-17 dagar beroende på mängden körlektioner. Under den tiden är det bra om man kan vara ledig från skola eller arbete så att man kan fokusera helt på kursen.

Får man körkort efter en intensivutbildning?

Man måste bli godkänd på körkortsprovet för att få körkort. Att boka och gå på en intensivutbildning är inte en garanti för att man får körkortet.